Як отримати паспорт на вивіску

Розміщення вивіски має бути передбачено проектною документацією будівлі, на якому розміщена ця вивіска (або затверджено окремо в паспорті фасаду будинку), в разі, якщо це не передбачено проектною документацією, необхідно оформити паспорт інформаційної вивіски. Далі – покроковий алгоритм отримання дозволу (паспорту) на вивіску у Києві.

Для отримання паспорта, зацікавлена особа подає до управління з питань реклами наступні документи:

  • заяву в  довільній формі на оформлення паспорта,
  • чітке кольорове фото місця, на якому буде розміщуватися вивіска (2 прим. розміром 10 х 15);
  • чіткий кольоровий комп’ютерний макет з прив’язкою до припустимого місця її розміщення (2 прим. розміром 10 х 15);
  • ескіз вивіски (2 прим.);
  • рішення розробника про основні розміри, вузли кріплення та інші технічні характеристики та дотримання встановлених нормативних вимог (формат А4 – 2 прим.),
  • копію паспорта фізичної особи (для юросіб, підприємців –  копія свідоцтва про державну реєстрацію або виписки з ЄДР);
  • копія документа про право власності (користування, оренди) на нежитлове приміщення, будівлю, де ви плануєте розмістити вивіску (якщо Ви не являєтесь власником, а  лише користуєтесь (орендуєте приміщення) все одно необхідно подавати копію документа про право власності на це приміщення чи будівлю (її можете взяти у власника, пояснивши йому мотиви такого прохання – оформлення паспорту);
  • поверховий план даного приміщення згідно технічного паспорта;
  • письмову згоду власника на розміщення вивіски (у випадку, якщо Ви не являєтесь власником будівлі);
  • нотаріально завірену копію свідоцтва про реєстрацію знака для товарів і послуг або копію ліцензійного договору;
  • копію свідоцтва про взяття на облік платника податків;
  • копію довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
  • банківські реквізити.

Пам’ятайте, якщо протягом строку дії дозволу у вас змінилася назва чи місцезнаходження, то вам необхідно звернутися до дозвільного органу з метою переоформлення дозволу.

Терміни отримання паспорту

Вашу Заяву з документами в управлінні повинні зареєструвати в журналі реєстрації.

Протягом 5 робочих днів Головне управління має встановити чи підлягає паспорт погодженню з відповідним департаментом  у сфері охорони культурної спадщини.

Протягом 10 робочих днів відповідний орган культурної спадщини розглядає документи та приймає рішення – узгодити паспорт або відмовити, про що повідомляє Головне управління з питань реклами.

Останнє вже має оформити наказ про видачу Вам паспорта та сам паспорт в строк не більше 10 робочих днів, паспорт підписується керівником та скріплюється печаткою.

Слід зауважити, що конкретного строку протягом якого Вам мають оформити такий паспорт, нажаль, не встановлено, тому  будьте готові, що вся процедура займе не менше 1-2 місяців, в тому випадку, якщо подані Вами документи в порядку, якщо ж надано не всі документи чи вони не відповідають певним вимогам доведеться витратити ще більше часу.

Тож для недопущення розтягнення в часі цього процесу, радимо ретельно готувати та перевіряти наявність всі документів відповідно до встановленого переліку, а також перевіряти правильність їх заповнення, звертайтеся за консультацією до спеціалістів Головного управління з усіх питань, що виникають, оскільки це також їхня робота.

Скільки діє паспорт на вивіску

Оформлений паспорт діє протягом 2 років, а для продовження терміну дії паспорта необхідно не пізніше, ніж за 1 місяць до закінчення строку його дії звернутися до Головного управління із довільною заявою про продовження його дії.

На закінчення слід зазначити, що власник вивіски несе відповідальність за технічний стан, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації інформаційної вивіски, а також за будь-які несправності та аварійні ситуації, що виникають з його вини (згідно п.17 Порядку).

Тож необхідно проводити періодичну перевірку справності та технічного стану, щоб убезпечити себе від настання відповідальності.

Джерело Дарниця.org

Коли потрібен договір на тимчасову експлуатацію площини під рекламу?

Якщо площина, на якій буде розміщуватися реклама, є комунальною власністю, то треба укласти договір на тимчасову експлуатацію місця чи площини з КП «Київреклама». Ось посилання на Наказ №1043 “Про затвердження форм договорів тимчасового користування місцем, що перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Києва, для розміщення рекламного засобу”

Також нагадуємо, що є суттєва різниця між вивісками та табличками, для яких не потрібно робити дозвіл на розміщення. Пропонуємо ознайомитися за посиланням на першоджерело: Видавництво Юридична практика

Компанія Анеле Реклама допомагає у вирішенні питань щодо узаконення зовнішньої реклами. Наші вивіски та їх монтаж відповідають вимогам чинного законодавства України.

Що ще ми пропонуємо:

– БЕЗКОШТОВНИЙ виїзд фахівця на ваш об`єкт;

– проектування вивіски на основі побажань замовника, бюджету, корпоративного стилю та архітектурних особливостей місцезнаходження;

– власне виробництво. Компанія Анеле Реклама контролює увесь процес виготовлення зовнішньої реклами у Києві та області від розробки до монтажу. Колектив компанії відповідально працює вже більше 10 років. Ми пишаємося нашими проєктами спільно із Замовниками. Вивіски прикрашають Київ та інші міста вже багато років.

– виготовлення зовнішньої реклами під ключ. Комплексний підхід до цілісного рекламного оформлення вашого бізнесу. Вхідні групи, інтер`єрна та мобільна (пересувна) реклама.

Наш профіль у Google-Business Відгуки про Анеле-Реклама.

Бажаєте більше прикладів реклами?

Завітайте до Галереї або отримайте ідеї для натхнення від зарубіжних проектів в нашому альбомі у Pinterest (*фотографії у статті наведені у якості прикладів, джерело – Pinterest та галерея робіт Анеле Реклама).

Приєднуйтесь до нашої спільноти у Facebook, щоб переглянути готові роботи нашого виробництва.

Що ще почитати?

2 Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *